kohti erottelevaa viisautta

kyllä noi lyhyemmätkin, 15 min ja 25 min ovat hyviä zazeneita. pitää kuitenkin välissä istua se 30min.

ääni sanoi päässä: älä huolehdi
-ironic enough?

mies vastasi kadulla kun kerroin että piti mennä, koska on aika diakoniatyöntekijälle: älä ruikuta heti aamutuimaan
-am i so sad?

elämä kyllä yritti tänään taas! ihan kauheita mielitekoja mennä tuhlaamaan viimeiset rahat alkoon. onneksi söin terveellisesti ja lepäsin kunnolla. ongelma häipyi toistaiseksi. siinä levon aikana tuli pintaan kamalia syytöksiä muita kohtaan, että on muiden syy kun itse olen mokannut. äiti amma taisi sanoa tästä yhdessä jumalallisen rakkauden valo kirjoista, että kun alkaa syyttelemään muita niin karma alkaa toimia. kääk. jostain armosta ja ilman hirveää ponnistelua huomasin olevani tunnin kuluttua just fine. nostelin punttia jne sitten tein mediyogan mikä laukaisi taas pranayama-psykoosin, jossa olen nyt totutellut elämään. ilman tätä mielen keskittyneisyyttä kuolen hiljalleen pois, mutta nyt pääsin elämään takaisin. grrau

ainiin sain intuition siitä don juanin selittämästä kehon tärinästä kun lähdetään kohti diablerojen maailmaa. ihan sellainen hakkaava tärinä.. outoa etten pelästynyt. olen saanut intuition tai sisäisen kuvan myös siitä, että minulla on noin puolet selkärangasta nk diableron selkärankaa. samaan syssyyn sain silloin kaksi näkyä aivan uskomattoman hienoista pääkallokuvista. siis mä en oo missään koskaan nähnyt sellaisia. nyt päässä soi lady gaga - on the edge. on ilta.... 

paarma 1 - minä 0

miksköhän mulle on tullut tollanen lapsellinen käsitys siitä, että kuka tahansa voi aloittaa krishna-tietoisuuden harjoittamisen tosta vaan.
tekstini voivat -kuin miekan kiiltävä terä- heijastaa auringonvaloa, jos luet niitä oikeassa mielentilassa.

hanki itseäni ihastuttavampaa .. ..
pasianssi on kivaa aivojumppaa. äskenkin jäi seitsemästä kortista kiinni ettei mennyt läpi. pystyin suht nopeaan deduktiivisesti päättelemällä määrittelemään ne kortit jotka jäivät ylösalaisin. se että muistanko niitä nyt 1-2min jälkeenpäin? se vaatii ihan tietoista lähimuistin harjoittelemista, mikä on aika palkitsevaa itsessään. tuli mieleen tuossa se kannabispsykoosi että millaistakohan se on..? kun on henkisesti koukussa ja käyttää säännöllisesti samaan aikaan kun asiat alkavat luisua kohti jotain mistä ei saa mitään tolkkua, missä ei ole päätä eikä häntää, vaan ahdinko lisääntyy, kun todellisuudentaju siitä mikä ei ole totta alkaa hämärtymään. emt voiks sitä tollei sanoo. thc on vahva psykedeeli ja oikein käytettynä erittäin tehokas shamanistinen apuväline. mutta myös porttihuume ja syy kapinoida. ei siitä siis tarpeeksi voi puhua.

mitä jos ne astrologiset totuudet ovat paljon. tai ne lähtivät paisumaan ja olemaan paljon enemmän.. jos pystyis koko ajan ajattelemaan asiat erityisen joogisella tavalla joka osaa hauskuuttaa. paljon mä muuten osaan säädellä mun kehon eri elementtejä? miten hyvin osaan kuunnella sitä kun oon kotona, vaan kotona ja pystyn unohtaa jatkuvan huolissaan olemisen..? riittäiskö kesäloma tajuu et mullon ihan sairas häiriö jossain kahdessa oppisiotiossa syntymäkartalla? mieti miten nopeesti astrokalenteri toimii. -ei esiinny koskaan kahta kertaa

Comments

Popular Posts